Ofte stilte spørsmål

OM NETTBUTIKKEN

Hvem står bak nettbutikken?

Produktene i denne nettbutikken produseres og selges av Kai Hansen Trykkeri og våre datterselskaper – ofte på vegne av skaperne av produktene, eksempelvis forfattere eller kunstnere.

Kan dere selge mitt produkt her?

Dersom vi produserer produkter for deg, og du ønsker en enkel måte å selge dette produktet på, kan det godt hende at det passer seg å selge dette på butikk.kai-hansen.no. Ta kontakt med Odd Erik Haugstulen hos Kai Hansen Trykkeri på stulen@kai-hansen.no.

LEVERING

Hvor mye koster frakten?

Fraktkostnad vil variere med produktenes størrelse og vekt. Det varierer også om produktene våre sendes fra vårt hovedkontor i Stavanger eller avdelingen vår i Kristiansand. Bestiller du produkter som sendes fra forskjellige plasser i samme bestilling vil det komme fraktkostnad for begge forsendelsene. Du kan hele veien se prisen på frakt i handlekurven eller ved betaling.

Hva er leveringstiden?

Leveringstiden kan variere noe fra produkt til produkt, avhengig av lagerstatus. De fleste produktene vil sendes fra oss innen 1-3 dager, men lengre leveringstid kan forekomme. Ta kontakt dersom din levering haster.

BETALING

Hvordan kan jeg betale?

Du kan betale med kort eller Vipps. På sikt vil registrerte og innloggede bedriftskunder av Kai Hansen Trykkeri også kunne velge fakturabetaling, men foreløpig er ikke dette mulig i nettbutikken. Skal du bestille et større opplag av et produkt og ønsker faktura, ber vi deg ta kontakt.

Er det sikkert?

Betalingen håndteres av Nets (og evnt. DNB/Vipps), som er en av landets desidert største betalingsformidlere, med stort fokus på trygg betaling. Din betalingsinformasjon blir ikke sett av oss eller lagret på våre servere.

ORDRE OG RETUR

Kan jeg avbryte eller endre bestillingen?

Du har 14 dagers angrerett på alle produkter som ikke er spesialtilpasset din bestilling. Dersom du angrer på ditt kjøp ber vi deg ta kontakt, så finner vi en løsning. Vennligst merk at dersom du angrer på bestillingen etter den er blitt sendt, må du selv dekke kostnadene for retur-frakt.

Må jeg ka en konto for å kjøpe?

Du trenger ikke en konto for å kjøpe, men ved betaling får du anledning til å registrere deg slik at du kan administrere eller kontrollere din bestilling i ettertid, eller enklere bestille produkter senere.

Hvordan finner jeg status på ordren?

Klikk på Informasjon i toppmenyen og velg Ordresporing for å finne status på din bestilling. Alternativt kan du gjerne ta kontakt med oss pr. telefon eller e-post. Se kontaktsiden for opplysninger.
Vi er her for å hjelpe! Ta kontakt.

Hovedmeny